Duronic to międzynarodowy producent dóbr konsumenckich z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Marka powstała w 2005 roku, wprowadzając produkty ułatwiające codzienne obowiązki. W tym kontekście tworzymy i wciąż udoskonalamy nasze wyroby, wykorzystując nowoczesne osiągnięcia technologiczne. Od 2013 roku poszerzyliśmy nasze portfolio w wielu kategoriach takich jak: zdrowie, dom, kuchnia, elektronika, biuro, podróże i wypoczynek. Jako firma rodzinna jesteśmy dumni z dostarczania wysokiej jakości produktów przy jednoczesnym zadowoleniu naszych konsumentów poprzez nienaganną obsługę klienta.
Nasza marka jest rozpoznawalna w Wielkiej Brytaniii UE, a nasz międzynarodowy zespół zapewnia wsparcie dla Ciebie i odpowiada na wszelkie pytania, które możesz mieć - kiedy najbardziej potrzebujesz odpowiedzi. Chcemy zapewnić obsługę wszystkich naszym klientom na całym świecie, dzięki naszemu wielojęzycznemu zespołowi, składającemu się z przedstawicieli obsługi klienta w języku angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, duńskim, szwedzkim, norweskim i polskim. To dzięki stworzonemu i utrzymanemu systemowi jesteśmy w stanie uniknąć powszechnych frustracji klientów, takich jak "call center", gdzie połączenia są odbierane przez operatorów lub całkowicie przekierowywane do nowego kraju.
Zespół Duronic to stale powiększająca się rodzina. Zatrudniamy młode i utalentowane osoby, które są wewnętrznie zmotywowane i posiadają pasję do dostarczania produktów wysokiej jakości. Mamy pozytywne i przyjazne środowisko pracy, zapewniające zadowolenie pracowników i wdrażanie wszelkich pomysłów, które mogą mieć. Jesteśmy przekonani, że osoba będąca na danym stanowisku to osoba, która najlepiej zna swoją pracę. Dlatego, kiedy przedstawiają sugestie, pomysły lub mówią nam, gdzie można wprowadzić ulepszenia, słuchamy i próbujemy je wdrożyć w nasze produkty i usługi. Ta pasja i determinacja oraz poczucie koleżeństwa panujące w firmie sprawiają, że nasi pracownicy są dynamiczni i entuzjastycznie nastawieni.
Znaczenie naszych pracowników i klientów jest dla nas bardzo ważne. Z drugiej strony, zawsze staramy się myśleć o nowych i lepszych sposobach, aby pomóc środowisku, w którym żyjemy. Dlatego poddajemy recyklingowi wszystkie opakowania kartonowe, z których korzystamy w Duronic, co mamy nadzieję, zmniejszy negatywny wpływ na środowisko poprzez ograniczenie zanieczyszczeń i oszczędność odpadów. Zawsze podążamy zgodnie z filozofią zrównoważonego rozwoju, aby zapewnić wysokie standardy zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska. Duronic nie współpracuje i nie będzie współpracował z firmami i fabrykami, które nie spełniają naszych standardów lub naruszają politykę zerowej tolerancji dla: wykorzystywania dzieci do pracy, pracy przymusowej, nieprzestrzeganie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stwarzanie zagrożenia dla środowiska.
Dzięki ponad 11-letniemu doświadczeniu w produkcji dóbr konsumenckich rozumiemy jak wielkie znaczenie ma sprawna logistyki. Korzystamy z wyspecjalizowanych fabryk, obejmujących szerokie spektrum wiedzy i umiejętności w zakresie produkcji materiałów i komponentów, aby stworzyć produkty ułatwiające nasze życie codzienne.
Nieustannie myślimy i opracowujemy nowe pomysły i sposoby poprawy naszego stylu życia dzięki coraz nowszym technologiom i produktom. Jesteśmy otwarci na projekty ODM (Original Design Manufacturing), które mogą zaspokoić potrzeby firm szukających produktu niszowego, a dzięki pomocy stworzonego przez nasz własnego zespółu do spraw Badań i Rozwoju, produkt może być wytworzony profesjonalnie przez nasze specjalistyczne fabryki.
Każdy drobny szczegół został dopracowany tak, aby proces dokonywania zamówienia Duronic był bezproblemowy. Od bardzo drobiazgowego procesu tworzenia produktu, poprzez profesjonalną obsługę klienta, aż do bezpiecznego transportu morskiego do Wielkiej Brytanii do naszego magazynu, w którym produkty są przepakowywane i przygotowywane do dostawy. Nasza sprawdzona, międzynarodowa sieć kurierska, z profesjonalnym dostępem do ponad 200 krajów, może zapewnić, że dotrzemy do Ciebie bez względu na to gdzie jesteś.