Wszystkie zamówienia są wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeżeli dokonałeś zamówienia, a status nie zmienia się, skorzystaj z Formularza Kontaktowego, aby uzyskać pomoc.
Płatności możesz dokonać poprzez kartę VISA, MASTERCARD, AMAZON PAY, PAYPAL, Apple Pay oraz Google Pay.
W przypadku dużych zamówień biznesowych możemy zorganizować przelew bankowy. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Faktura / paragon zostanie wystawiony w złotych polskich. Jeżeli chcesz dokonać płatności w Euro lub Funtach szterlingach przejdź na stronę internetową kraju odpowiadającego walucie.
W celu szybkiego przeprowadzenia anulowania zamówienia skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe wpisując w tytule wiadomości e-mail „Anulowanie”. Dołożymy wszelkich starań, aby odwołać Twoje zamówienie zanim produkt opuści nasz magazyn.
Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia przed wysyłką, zalecamy jednak złożenie wniosku o anulowanie zamówienia i ponownie zamówienia z właściwymi detalami / ilością. W ten sposób nie wystąpią sprzeczności pomiędzy fakturą i gwarancją opartą na wprowadzonych zmianach.
Ze względu na komfort i logistykę zalecamy zamawianie ze strony internetowej.
Aby skorzystać z kuponu dostarczonego przez firmę Duronic wprowadź kod promocyjny w podanym miejscu podczas finalizacji zamówienia.
Ze względów bezpieczeństwa wymagany jest podpis klienta dla wszystkich realizowanych zamówień. Z tego powodu żaden przewoźnik nie jest w stanie dostarczyć paczek do skrzynek pocztowych i bazach wojskowych.
Ten sposób dostawy jest możliwy, ale opcja ta jest ograniczona w niektórych krajach i zależy od przewoźnika. Pracujemy nad odpowiednią integracją z naszą stroną internetową, aby zapewnić naszym klientom szerszy zakres usług. Nie bierzemy odpowiedzialności za przesyłki dostarczone do sklepu bez jego uprzedniej zgody. Punktu odbioru są elementem specyficznej sieci, która wymaga wcześniejszego uzgodnienia z firmą transportową. Zalecamy skontaktować się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat usługi.
Realizujemy przesyłki w większości miejsc na świecie. Zapoznaj się z informacjami o dostawach, aby dowiedzieć się, w jaki sposób są naliczane opłaty za dostawę. Jeśli nie możesz znaleźć informacji o swoim kraju, skontaktuj się z nami.
Organizujemy przesyłki na większość wysp na całym świecie. Jeżeli wyspa nie jest wyszczególniona na liście dostaw, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zorganizować przesyłkę i wycenimy jej koszt.
Korzystamy z usług najlepszych kurierów dostępnych w Twoim kraju. Choć większość kurierów realizuje planową usługę doręczenia. Usługa ta może być niedostępna w Twoim kraju lub u danego dostawcy.
Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy informację z Twoim adresem e-mail i numerem telefonu do przewoźnika. Dzięki temu kurierzy mogą przekazywać informacje umożliwiające śledzenie przesyłki i kontaktować się z Tobą w razie z problemów z dostarczeniem. Jeżeli nie masz pewności co stało się z Twoją przesyłką skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci odnaleźć Twoje zamówienie.
Niektórzy przewoźnicy decydują się na dostarczanie przesyłek do najbliższych sąsiadów, lokalnego sprzedawcy albo innego rezydenta mieszkania, jeżeli nie jesteś obecny w czasie dostawy. Polecamy sprawdzenie opcji śledzenia przesyłki lub skontaktowanie się z kurierem w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji. Jeżeli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami, a dowiemy się co stało się z Twoją przesyłką.
Korzystamy z szerokiej gamy dostawców, aby zrealizować zamówienia w wielu miejscach na świecie i zapewnić najlepszą obsługę. Informacje dotyczące przesyłek możesz znaleźć w dziale Dostawy. Jeżeli potrzebujesz bardzo specyficznej usługi, skontaktuj się z nami, a doradzimy wybór najlepszego przewoźnika ze względu na wagę i specyfikę Twojego zamówienia.
Jeżeli nie było Cię przy pierwszej próbie doręczenia - nie panikuj. Wszyscy nasi przewoźnicy z reguły podejmują drugą próbę dostarczenia następnego dnia roboczego. Możesz też wykorzystać dane śledzenia przesyłki na stronie internetowej przewoźnika lub skontaktować się z kurierem telefonicznie. Jeżeli masz wątpliwości jak postąpić, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Jest to rzadkie zjawisko, jednakże może wystąpić u każdego przewoźnika. W takim przypadku niewiele możemy zrobić, aby przyspieszyć proces przesyłki. Jednakże, jeżeli status Twojej przesyłki nie uległ zmianie w ciągu kolejnych 2, 3 dni, skontaktuj się z dostawcą. Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji.
Pracujemy i przygotowujemy przesyłki w ciągu całego roku. Jednakże, możliwe jest, że nasi przewoźnicy nie obiorą lub nie dostarczą przesyłki w trakcie dni ustawowo wolnych. W takim wypadku nadanie lub dostawa zamówienia nastąpi następnego dnia roboczego.
Zalecamy dodanie pełnego imienia i nazwiska, prawidłowego, pełnego adresu, łącznie z kodami dostępu do budynku, a także właściwego numeru telefonu, aby przewoźnik mógł skontaktować się z Tobą, gdy nie będzie w stanie znaleźć podanej lokalizacji. Proszę wziąć pod uwagę, że nie jesteśmy w bezpośrednim kontakcie z kierowcą, a dla firm przewozowych jest niemożliwym telefonicznie kontaktowanie się z każdym klientem przed przyjazdem. Przewoźnik może zadecydować o dokonaniu telefonu jedynie, gdy jest to konieczne. Twoje dane nie będą udostępniane nikomu poza kierowcą. Dlatego zalecamy podanie wszelkich informacji, które ułatwiają kurierowi znalezienie Twojego adresu. Pamiętaj, że jeśli nazwa jest niepoprawna, nie zgadza się z danymi na tabliczce do drzwi lub jeśli kierowca nie może uzyskać dostępu do Twojego budynku, zamówienie może zostać zwrócone lub możesz nie być w stanie odebrać zamówienia z Urzędu Pocztowego, gdzie może zostać przekazane, w zależności od kraju i kuriera.
Jeżeli został Ci dostarczony uszkodzony produkt, poinformuj o tym kierowcę, aby zostawił stosowną adnotację w systemie. Nie ma powodu odmawiać przyjęcia przesyłki, ponieważ jest bardzo prawdopodobne, że uszkodzenie dotyczy elementu lub części, którą łatwo wymienimy. Jeśli tak się stanie, prześlij nam zdjęcia produktu i poszczególnych elementów, abyśmy mogli Ci pomóc i dostarczyć odpowiednie części. Jeśli uszkodzenie było tak duże, że produkt uznano za niemożliwy do naprawienia, wygenerujemy naklejkę zwrotną, aby wymienić cały produkt.
Nie zalecamy odmawiania przyjęcia przesyłki, ponieważ koszty zwrotu dokonanego poprzez przewoźnika mogą być znacznie wyższe niż rozwiązania, którymi dysponujemy. Proszę także wziąć pod uwagę, że koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od wartości zwrotu. Zalecamy natomiast skontaktowanie się z nami, gdy otrzymasz przedmiot, a doradzimy sposób, w jaki możesz zwrócić produkt najniższym kosztem.
Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z produktu (-ów) firmy Duronic. Rozumiemy jednak, że czasami możesz zmienić zdanie i będziesz chciał dokonać zwrotu zamówienia. Skontaktuj się z nami poprzez Formularz Kontaktowy. Dostarczymy Ci wszelkich potrzebnych informacji jak zwrócić przedmiot w odniesieniu do Twojej lokalizacji.
Jeśli chcesz zwrócić produkt gwarantujemy pełen zwrot pieniędzy, gdy produkt zostanie zwrócony w ciągu 30 dni, jeśli nie będzie używany i będzie w oryginalnym stanie. Możemy również wymienić Twoje urządzenie lub część zamówienia, jeżeli zakupiłeś wiele produktów w ciągu 30-dniowego okresu.
Po przekroczeniu 30-dniowego okresu zwrotów, zapraszamy do skontaktowania się z nami, jeśli potrzebujesz naprawy / wymiany. Wszelkie naprawy zostaną wykonane na nasz koszt, jeżeli produkt będzie w okresie gwarancyjnym. W przypadku, gdy okres gwarancyjny minął, koszt naprawy zostanie pokryty przez klienta.
Zachowaj szczególne środki ostrożności przy nadawaniu produktu, aby unikać ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku gdy przedmiot zostanie dostarczony w nie oryginalnym stanie lub niekompletny (w tym opakowanie) zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia rekompensaty o 50%.
Jeżeli zmieniłeś zdanie na temat Twojego zamówienia, zanim zostało ono wysłane, możemy być w stanie je anulować, jeśli natychmiastowo skontaktujesz się z nami bezpośrednio przez e-mail. Należy pamiętać, że w zależności od terminu złożenia zamówienia Twój produkt może zostać wysłany w ciągu kilku godzin. Natychmiastowy kontakt z firmą Duronic zwiększa prawdopodobieństwo uniknięcia realizacji niewłaściwego zamówienia i pełnego zwrotu.
Wszystkie zwrócone produkty są sprawdzane w naszym magazynie w Romford (Wielka Brytania) lub Ratingen (Niemcy), gdzie znajduje się nasz zespół w pełni przeszkolonych techników.
Oferujemy różne formy zwrotu. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu zwrotu.
Jeżeli Twój produkt został dostarczony uszkodzony, natychmiast skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc w dokonaniu wymiany lub zwrotu wpłaty. Zwróć uwagę, że zwrot pieniędzy dotyczy produktów, które zostały do nas zwrócone w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeżeli upłynął okres 30 dni z przyjemnością prześlemy części zmienne lub wymienimy wadliwy element w czasie trwania okresu gwarancyjnego.
Należy pamiętać, że zwrot kosztów nie jest opłacony z góry. Koszty przesyłki zwrotnej lub inne koszty zwrotu będą ponoszone przez klienta i zostaną zwrócone tylko w przypadku uszkodzenia oraz wadliwego lub nieprawidłowo dostarczonego towaru. Obowiązkiem klienta jest pokrycie kosztów zwrotu wszelkich niechcianych towarów.
Pamiętaj, że MUSISZ skontaktować się z nami przed dokonaniem zwrotu. Otrzymasz wszystkie szczegóły dotyczące najlepszego sposobu zwrotu produktu. Jeśli nie skontaktujemy się z nami przed przystąpieniem do zwrotu produktu, nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie zrealizować Twój zwrot i dokonać zwrotu lub wymiany.
Oferujemy usługi odbioru w większości krajów Europy Zachodniej. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji.
Nasz dział ds. zwrotów dokładnie sprawdza wszystkie zwrócone produkty i stara się zwrócić zamówienie w ciągu 5 dni roboczych. W pewnych okresach może nastąpić opóźnienie. Skontaktuj się z nami jeżeli nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy lub produktu w ciągu 5 dni od zwrotu paczki.
Jeżeli chcesz sprawdzić na jakim etapie jest Twój zwrot, skorzystaj z Formularza Kontaktowego. Podaj numer zamówienia, abyśmy mogli odnaleźć zgłoszenie.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza znajdującego się na górze i na dole strony, a z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie dla Twojego problemu.
Jeżeli doświadczasz problemów z produktem lub zauważyłeś usterkę, która nie jest związana z niewłaściwym użytkowaniem, dokonamy naprawy lub wymiany wadliwego produktu lub jego elementu i pokryjemy koszty wysyłki związane z dostarczeniem elementów.
W zależności od rodzaju naprawy, może ona potrwać 1 - 7 dni roboczych.
Wszystkie naprawy są wykonywane przez nasz zespół wykwalifikowanych techników.
Wszystkie produkty posiadają roczną gwarancję od dnia otrzymania produktu.
Wszystkie nasze produkty elektroniczne podlegają rocznej gwarancji od dnia otrzymania produktu. Niektóre przedmioty mogą podlegać dłuższemu okresowi gwarancyjnemu zaznaczonemu w opisie produktu.
Rozumiemy, że cena jest ważnym czynnikiem w obecnej sytuacji ekonomicznej. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby ustalić najlepszą możliwą cenę. Jednakże cena produktu będzie się wahać w zależności od dostępności produktu, sezonu lub przeprowadzanych wyprzedaży. Nie ponosimy odpowiedzialności za różnice cenowe występujące w czasie.
Faktury są wystawiane na wszystkie nasze zamówienia i przesyłane drogą mailową. Jeżeli nie możesz odnaleźć swojej faktury, użyj Formularza Kontaktowego, aby otrzymać pomoc.
Niestety nie możemy modyfikować ani poprawiać faktury. Jest to nie tylko niezgodne z prawem z uwagi na ryzyko oszustwa, ale także dlatego, że faktura jest oparta na szczegółach fakturowania i dostawy wypełnionych w trakcie zakupu.
Możemy zorganizować zamówienia nieuwzględniające wartości VAT dla naszych partnerów biznesowych. Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami za pomocą formularza.
Wszystkie zamówienia spoza UE są pozbawione VATu. Jeżeli przy realizacji zamówienia wybierzesz kraj dostawy, wtedy od wartości zamówienia zostanie odjęta kwota VAT.
Jeżeli zamawiasz produkt do kraju znajdującego się poza Unią Europejską Twoje zlecenie może być obarczone opłatą celną. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z lokalnymi władzami przed złożeniem zamówienia. Zwykle nie jesteśmy w stanie udzielić pomocy przy odprawie celnej, ponieważ jest to procedura przeprowadzana pomiędzy władzami a odbiorcą.
Rozumiemy, że każde zapytanie klienta jest ważne i powinno zostać rozwiązane tak szybko, jak to możliwe. Dlatego nasz międzynarodowy zespół obsługi klienta dokłada wszelkich starań, aby odpowiedzieć w ciągu 24 godzin w dni robocze oraz 48 godz. w ciągu weekendów. W niektórych przypadkach możemy kontaktować się z Tobą telefonicznie, aby uzyskać dodatkowe informacje odnośnie Twojego zapytania lub zapewnić bardziej efektywną, bezpośrednią pomoc. Możesz skontaktować się z nami w każdym momencie używając formularza kontaktowego.
Proszę wziąć pod uwagę wszelkie dodatkowe opóźnienia, które mogą wystąpić podczas świąt ustawowych.
Staramy się obsługiwać wszystkich naszych klientów na całym świecie dzięki naszemu wielojęzycznemu zespołowi, w skład którego wchodzą osoby mówiące po polsku, angielsku, francusku, niemiecku, włosku, hiszpańsku, duńsku, szwedzku i norwesku.
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie: +44 1708374500 lub +49 21021464861. Ponieważ nasza siedziba znajduje się w Wielkiej Brytanii i Niemczech, preferujemy kontakt mailowy, aby skonsultować się z odpowiednią osobą, aby móc zweryfikować problem, sprawdzić problem z technikami lub skontaktować się z kurierem.
Odpowiadamy na wszystkie wiadomości e-mail, które do nas przychodzą. Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 48 godz., sprawdź folder spam. Jeżeli w dalszym ciągu nie odnalazłeś odpowiedzi skorzystaj z formularza kontaktowego dodając swój numer telefonu, na wypadek, gdybyśmy potrzebowali skontaktować się telefonicznie.
Wszystkie nasze adresy firmowe zawierają frazę @duronic.com. W dobie współczesnej technologi, każdy może podszywać się pod nas. Zauważ kilka elementów:
- Sprawdź poprawność adresu e-mail, niektórzy hakerzy używają nagłówków, aby podszyć się pod naszą firmę. Jeżeli sprawdziłeś, że wiadomość pochodzi od lub jest odpowiedzią na, możesz zorientować się, że jest przekierowywana na inny adres.
- Nigdy nie będziemy pytać o żadne poufne dane, takie jak dane karty bankowej lub hasło.
- Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami za pomocą Formularza Kontaktowego. Skopiuj treść otrzymanej wiadomości oraz adres e-mail, z którego pochodzi, a sprawdzimy i potwierdzimy jego autentyczność.
Napisz do nas poprzez Formularz Kontaktowy, a Twoja wiadomość zostanie automatycznie przekierowana do właściwego departamentu.